Thursday 29 March 2012

Spider - Tapi Bagaimana

Spider - Tapi Bagaimana guitar chords and lyric


Intro: D Bm G A 2X


Bm 
Kau buat ku teruja 

Kau buat ku tertawa
G D 
Terbit rasa tersembunyi beku 


Bm 
Hingga rasa cemburu 

seperti pasangan kekasih 
G D 
yang hangat bercinta 


Bm A 
Dan tak sanggup berpisah 
G D 
Walau hanya sekejap 
Bm A 
Aku sangat merindui kau 
G A 
Senang sekali kau ada 


D A 
Tapi bagaimana ku kata padanya 
G A 
Dia yang ada seperti tiada 
D A 
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual 
G A 
Haruskah aku kejam demi rasa 

Tolong lepaskanku dari sengsara ini 


Bm 
Dia bukan tak cantik 

Dia bukan tak baik 
G D 
Hanya kekosongan yang ada 


Bm 
Di sudut hatiku

Tak bisa diusik 
G D
Hingga cinta jadi kematu 


Bm A 
Tiada yang nak gaduh 
G D 
Tiada yang nak tentang 
Bm A 
Hingga rasa menjadi 
G A 
Kering kontang 


D A 
Tapi bagaimana ku kata padanya 
G A 
Dia yang ada seperti tiada 
D A 
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual 
G A 
Haruskah aku kejam demi rasa 

Tolong lepaskanku dari sengsara ini 


D Bm G A 


D A 
Tapi bagaimana ku kata padanya 
G A 
Dia yang ada seperti tiada 
D A 
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual 
G A 
Haruskah aku kejam demi rasa 


D A 
Bagaimana ku kata padanya 
G A 
Dia yang ada seperti tiada 
D A 
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual 
G A 
Haruskah aku kejam demi rasa 

Tolong lepaskanku dari sengsara ini

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...