Tuesday 20 March 2012

6ixth Sense - Sepi


6ixth Sense - Sepi chords and lyric

Intro: F G Am

F G Em A
Hapus airmatamu dan jangan bersedih 

Dm
Aku di sini 

G C
Menemanimu melukis hari 

F G Em A
Hapus air matamu dan jangan bersedih 

Dm
Aku di sini 

G C
Menemanimu melukis hari 



F
Mentari pagi 

Am
Bawakan embun sejukkan hati 

F
Aku di sini 

Am
Menatap engkau menangis sepi 



F Am
Oh…sepi sepiku 

F G
Janganlah bersedih hati 




F G Em A
Hapus air mata mu dan jangan bersedih 

Dm
Aku di sini 

G C
Menemanimu melukis hari 

F G Em A
Hapus airmatamu dan jangan bersedih 

Dm
Aku di sini 

G C
Menemani mu melukis hari 


Bridge: F Am F Am



F Am
Oh…sepi sepiku 

F G
Janganlah bersedih hati 




F G Em A
Hapus air mata mu dan jangan bersedih 

Dm
Aku di sini 

G C
Menemanimu melukis hari

F G Em A
Hapus airmatamu dan jangan bersedih 

Dm
Aku di sini 

G C
Menemanimu melukis hari

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...