Saturday 31 March 2012

Kristal - Suatu Kenangan

 Kristal - Suatu Kenangan lyric and chords
          intro: Em
Am                    Dm        G                    C
Berarak mendung awannya kelabu Menambah resah luka dihatimu
F                    Dm           E
Kesepian malam seakan mengerti Cinta yang dalam kehampaan
Am                       Dm         G                 C
Mungkin kau dan aku terlalu berbeza Cintamu dihati hanya sandiwara
F                      Dm            E                    Am
Kata dan janjimu mudah kau persia Di balik senyum aku sengsara

F          G               Em                     Am
Pernah jua aku nan mencuba Melupakan kenangan kita bersama
F                G            Am
Namun aku tiada terdaya Melonggar mu terpinggir ku dari ingatanmu
F                  G         Em                    Am
Makin lama makin ku mencuba Semakin rindu datang nan melanda
F                        G          Am
Kasihmu ke mana hilang arahnya Kini cinta lumpuh dan tak bermaya

C/o
C                    G    Dm                      Am
Berikanlah aku kepastian Agar dapat kuteruskan perjalanan
C                      G         F             E
Kepadamu tuhan aku harapkan Berikanlah aku kekuatan
riff : Am Dm G C F Dm Em 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...